Hoe het leren stroomt
PERSBERICHT, 30 SEPTEMBER 2010
Nieuw handboek ‘Hoe het leren stroomt’:
Leerlingen en leraren vertellen hoe het onderwijs beter kan
Wie is de ideale leraar? Wat hebben leerlingen nodig om beter te kunnen leren? Hoe hoort een school eruit te zien? In het nieuwe onderwijshandboek ‘Hoe het leren stroomt’ presenteren de onderzoekers Maarten Kleijne en Liliane van Lier (SARV International) de conclusies die zij hebben getrokken uit honderden gesprekken met leerlingen en leraren. Op 4 oktober presenteert SARV het handboek op het jaarlijkse onderwijscongres CompetentCity over de vernieuwing van het mbo.
Nieuw handboek ‘Hoe het leren stroomt’:
Leerlingen en leraren vertellen hoe het onderwijs beter kan
Wie is de ideale leraar? Wat hebben leerlingen nodig om beter te kunnen leren? Hoe hoort een school eruit te zien? In het nieuwe onderwijshandboek ‘Hoe het leren stroomt’ presenteren de onderzoekers Maarten Kleijne en Liliane van Lier (SARV International) de conclusies die zij hebben getrokken uit honderden gesprekken met leerlingen en leraren. Op 4 oktober presenteert SARV het handboek op het jaarlijkse onderwijscongres CompetentCity over de vernieuwing van het mbo.
0 Comments:
Een reactie posten
<< Home